بهترین کولرگازی


چه کولر گازی مناسب است؟

پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه اقدام به خرید یک کولر گازی بکنید تمامی خواسته ها و معیارهای خود را معین کنید تا بتوانید حین خرید بدون هدر دادن وقت خود محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

8 برند معروف برای خرید کولر گازی در ایران:

کولر گازی اجنرال

یکی از بهترین و پرفروش ترین برند تولید محصولات به ویژه کولر گازی برند OGENERAL می‌باشد. این برند طرفداران خاص خود را دارد و همچنین دارای ویژگی‌هایی است که سبب تمایز این برند با سایر برندها می‌باشد این ویژگی‌ها شامل:

1. رده مصرف انرژی A++(کولر گازی اجنرال از جزو کم مصرف‌ترین کولرهای گازی جهان به شمار می‌رود).

2بهره‌مندی از استحکام قطعات

3فعالیت با تولید صدایی بسیار کم

4بهره‌مندی از مقاومت بالا در شرایط گرمسیری

5. از لحاظ ظاهر بهره‌مند از تنوع‌های گوناگون که افزایش دامنه انتخاب خریدار را به دنبال دارد.

کولر گازی گری

گری که یکی از برترین برندهای کولر گازی در بازار کشورمان می باشد دارای مدل های بسیاری در انواع معمولی و اینورتر می باشد.حدود چند سالی است که فروش کولر گازی گری به اوج خود رسیده و در بررسی هایی که ما انجام دادیم متوجه شدیم که این برندها دارای کیفیت بسیار عالی در کنار مشخصات فنی بسیار مناسب می باشد. به طوری که از دید ما قیمت کولر گازی گری باید باید بالاتر از این ها باشد.

گری در مدل های دیواری یا همان اسپیلت و همچنین در نوع پرتابل نیز موجود می باشد.گری در بازار در دو نوع بدون گارانتی و با گارانتی موجود می باشد که جدیدا فروش کولر گازی های بدون گارانتی به اوج خود رسیده است و به جرات می توان که چند برند جنرال و گری و اُجنرال و فوجی توانسته باند بازار بدون گارانتی ها را در دست خود بگیرند.اما در بازار با گارانتی ها نیز همین شرکت گری باز هم توانسته است که فروش خوبی را کسب کند.

در حال حاضر این شرکت با گارانتی خوب خودش و از ان مهم تر با قیمت بسیار مناسبش توانسته است که به یکی از پر فروش ترین کولر گازی های بازار تبدیل شود.

در بررسی های فنی ما متوجه شدیم که این برند یکی از کولر گازی خوب بازار می باشد و همچنین دارای پرتاب باد بسیار عالی و همچنین سرمایشی و گرمایش عالی می باشد.

کولر گازی هایسنس

کولر گازی برند Hisense یکی از محبوب ترین برندهای چینی موجود در بازار است که بخاطر کیفیت بالا و قیمت به صرفه و از همه‌ی اینها مهم تر بخاطر پشتیبانی و گارانتی خوب توانسته است خود را در میان مردم جای دهد.

 

Hisense توانسته است در فروش اسپلیت های دیواری، ایستاده و داکت ها سهم قابل قبولی از بازار را به خود اختصاص دهد.

از بارزترین ویژگی های این محصول که هر کسی را ترغیب به خرید می‌کند می‌توان به موار زیر اشاره کرد:

  1. گارانتی و پشتیبانی عالی از طرف کمپانی Hisense

  2. قیمت مناسب نسبت به دیگر کمپانی ها و رعایت حقوق مصرف کننده

  3. طراحی شده به صورت محصولاتی نوآورانه و خلاقانه که به خانه‌ی شما زینت می‌بخشد

  4. کیفیت بالای محصولات که موجب فروش بالای این شرکت شده است

  5. بهره‌مندی از تنوع بالا محصولات تولیدی که سبب  گسترش دامنه‌ی انتخاب مشتریان می‌گردد.

  6. عرضه‌ی محصولات دیواری، ایستاده و داکت در سراسر دنیا

  7. همکاری گسترده با شرکت های بزرگی چون  AMD , IBM , HITACHI , WHIRLPOOL

  8. بزرگترین و تخصصی‌ترین شرکت تولید سیستم تهویه مطبوع در جهان بشمار می‌رود

  9. بهره‌مندی از سازگاری بالا با محیط می‌باشد و سرمایش و گرمایش بالایی فوق العاده‌ای تولید می‌کند.

نکته: کولر گازی های Hisense به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود و منطقه‌ای که در نظر دارید آن را نصب کنید، مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

کولر گازی جنرال

کولر گازی مدل  GENERAL از بهترین برند‌های تولید محصولات الکتریکی به ویژه کولر گازی به شمار می‌رود و در دسته‌ی سوم برند‌های معروف در کیفیت محصول می‌باشد.این کولر گازی نیز به نسبت ویژگی‌های خود طرفداران خاص خود را دارد این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. بهره‌مند از موتور با کیفیت در تولید محصول می‌باشد(موتور کولر گازی مدل  GENERAL به نام موتور توشیبا محصول کشور تایلند است).

  2. بهره‌مند از مصرف انرژی نسبتا پایین، در سطح B می‌باشد.

  3. قیمت بسیار مناسب به نسبت کیفیت بالای آن، که بهترین ملاک جلب نظر مشتری می‌باشد.

کولر گازی ال جی

کولر گازی مدل  LG از بهترین برند‌های تولید محصولات الکتریکی به ویژه کولر گازی به شمار می‌رود و در دسته‌ی چهارم برند‌های معروف در کیفیت محصول می‌باشد.این کولر گازی نیز به نسبت ویژگی‌های خود طرفداران خاص خود را دارد این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

 

 

  1. عرضه کننده‌ی نسل جدید کولر‌های گازی اینورتر بشمار می‌رود.

  2. بهره‌مند از بهترین مصرف انرژی می‌باشد به عبارتی قرین به 73 درصد کاهش مصرف انرژی را در هر بار مصرف به دنبال دارد.

  3. بهره‌مند از کیفیت بالا در تولید سرما و گرما توسط کولر گازی مدل LG و اسپلیت این برند می‌باشد.

  4. بهره‌مند از موتور با کیفیت با قدرت بالا که علاوه‌ بر افزایش کیفیت کارایی آن نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی نیز دارد.

  5. بهره‌مند از قابلیت نصب راحت اسپلیت ‌های برند LG باعث جلب توجه و نظر بسیاری از افراد شده است.

کولر گازی سامسونگ

همانطور که آگاهی دارید برند سامسونگ یکی از بزرگترین برند‌های تولید کننده وسایل الکتریکی و الکترونیکی است که به دلیل کیفیت بی‌نظیر تمامی محصولات این برند بسیاری از افراد ترجیح به استفاده از اجناس این برند را دارند لازم به ذکر است این برند شعبه‌های گوناگونی در سرتاسرجهان دارد. اما این برند یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی بشمار می‌رود که متشکل از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیر مجموعه می‌باشد.

 

 

این کولر گازی نیز به نسبت ویژگی‌های خود طرفداران خاص خود را دارد این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. بهره‌مندی از طراحی منحصر به فرد و صنعتی می‌باشد.

  2. بهره‌مندی از به روزترین فناوری‌های  روز دنیا می‌باشد که باعث پیشرفت روز از افزون محصولات این برند می‌گردد.

  3. بهره‌مندی از تنوع بالا محصولات تولیدی که سبب  گسترش دامنه‌ی انتخاب مشتریان می‌گردد.

  4. بهره‌مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش با ضمانت مطلوب شرکت سام سرویس برای تمامی محصولات این برند می‌باشد.

کولر گازی بوش

کولر گازی مدل بوش(Bosch) از بهترین برند‌های تولید محصولات الکتریکی به ویژه کولر گازی، از کشور آلمان بوده و یکی از بهترین‌ برند‌ها در اروپا و بلکه در سطح جهان به شمار می‌رود و از برند‌های معروف در کیفیت محصول نیز می‌باشد.

نکته:همانطور که آگاهی دارید برند‌های معروف کشور آلمان مانند سایر کشور‌هایی از قبیل ژاپن و آمریکا در جهت پیشرفت فناوری پیشرو می‌باشد.

 این کولر گازی نیز به نسبت ویژگی‌های خود طرفداران خاص خود را دارد این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. برند بوش از کشور آلمان بوده و ازبابت کیفیت به مشتریان خود اطمینان کامل را می‌دهد.

  2. بهره‌مند از طراحی بدنه‌ی ساده ولی زیبا هستند .

  3. در عین سادگی این کولرهای گازی پاسخگوی کامل نیازهای مشتریان می‌باشد.

  4. بهره‌مند از فیلتر‌های جدید ضد باکتری می‌باشد.

  5. بهره‌مند از کمپرسورهای قدرتمند T3 می‌باشد.

  6. بهره‌مند از سیستم اینورتر با گرید انرژی مناسب می‌باشد.

  7. بهره‌مند از سیستم عیب یابی خودکار می‌باشد.

  8. بهره‌مند از سیستم Auto Start می‌باشد(کارایی اسن سیستم در مواردی است که برق قطع شده ‌باشد تا پس از اتصال مجدد برق مجددا دستگاه همانند قبل شروع به کار کند).

  9. بهره‌مند از قابلیت کار در شرایط آب و هوایی مختلف می‌باشد.

  10. بهره‌مند از کیفیت عالی در پرتاب باد سرد می‌باشد.

  11. بهره‌مند از نشانگر دیجیتالی تعبیه شده بر روی پنل دستگاه می‌باشد.

کولر گازی میتسوبیشی

کولر گازی مدل میتسوبیشی(Mitsubishi) از بهترین برند‌های تولید محصولات الکتریکی به ویژه کولر گازی، از کشور ژاپن از دهه‌ی 1930 میلادی بوده است و یکی از بهترین‌ برند تولید کننده‌ی کولر گازی در سطح جهان به شمار می‌رود و از برند‌های معروف در کیفیت محصول نیز می‌باشد. کولر‌های گازی تولیدی این برند از لحاظ کارایی مناسب و بهینه، مشهور بوده‌اند.

این کولر گازی نیز به نسبت ویژگی‌های خود طرفداران خاص خود را دارد این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. بهره‌مند از پایین‌ترین سطح صدا حین فعالیت می‌باشند.

  2. بهره‌مند از بهترین نوع فیلتر می‌باشند که تنها با یک ساعت کار به راحتی می‌توانند هوای داخل محیط یا محل کار شما را به راحتی تصفیه و خنک کنند.

  3. بهره‌مند از کمپروسور اینورتر کولر گازی می‌باشند که قابلیت سیستم‎‌های محافظ فاز را دارد(مناسب برای در شرایط نوسان برق).

  4. قیمت بسیار مناسب به نسبت کیفیت بالای آن، که بهترین ملاک جلب نظر مشتری می‌باشد.

کولر گازی جدید خرید کنیم یا کولر گازی فعلی خود را تعمیرکنیم؟

امروزه با افزایش روزافزون هزینه‌های زندگی بسیاری از افراد حین خرابی کولر گازی خود ترجیح به صرف هزینه کمتر و تعمیر آن را می‌دهند و یا اینکه مجبور به برنامه ریزی اقتصادی برای تهیه‌ی یک کولر گازی نو می‌شوند و بالعکس بعضی از افراد نیز ترجیح می‌دهند که یک کولر گازی نو تهیه کنند زیرا باور دارند که صرف هزینه‌ای هر چند بیشتر از هزینه تعمیر کولر گازی قبلی بهتر است زیرا از سالم بودن و کارایی آن برای مدت زمانی طولانی اطمینان دارند.

ما توصیه می‌کنیم اگر هنوز نسبت به خرید کولر گازی اقدام نکرده اید حین خرید کولر گازی صرف هزینه‌ی اندکی بیشتر از هزینه‌ی مد نظر شما را به ازای خرید یک کولر گازی با کیفیت بالاتر ترجیح دهید. زیرا با خرید یک کولر گازی با کیفیت و با رعایت نکات مربوط به نحوه‌ی استفاده از آن می‌توانید از خراب نشدن آن اطمینان حاصل کرده و با خیالی راحت و بدون طرف هزینه‌ی اضافی برای مدت زمان طولانی‌ بدون کاهش بازدهی دستگاه از آن استفاده کنید.

آسیب‌های شایعی که در گذر زمان و استفاده مکرر از کولر گازی ایجاد می‌شود که سبب آزردگی خاطر افراد می‌شود شامل 2 مورد زیر است:

  1. چکیدن آب از پنل کولر گازی.

  2. خنک نکردن محیط.

مطمئنا شما با مشاهده‌ی هر یک از عوامل فوق آزرده خاطر شده و سعی در بررسی دقیق تمامی عوامل مربوطه می‌شوید که شاید بتوانید خودتان مشکل را حل کنید ولی در بعضی از موارد تلاش‌های شما بی نتیجه بوده و باید یکی از عوامل فوق که خرید کولر گازی جدید یا تعمیر کولر گازی فعلی است را انتخاب کنید. کدام یک را انتخاب می‌کنید؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید در نظر بگیرید که در میزان خرابی و آسیب در کولر گازی شما باید سنجیده شود. ولی تجربه نشان داده است که در بسیاری از موارد هزینه تعمیر کمتر از هزینه‌ی تعویض کولر گازی کمتر می‌باشد ولی در بعضی موارد از قبیل اینکه مثلا هزینه‌ی تعمیر برابر با هزینه‌ی تعویض یا حتی بیشتر بوده و همچنین اینکه تعمیر با هزینه‌ی پایین انجام شود ولی به صورت موقتی باشد و تضمینی برای دوباره خراب نشدن آن پس از مدتی وجود نداشته باشد پیشنهاد می‌کنیم مورد دوم را انتخاب کرده و کولر گازی را تعویض نمایید.

چگونه از صرفه جویی در هزینه و همچنین بهتر بودن تعمیر کردن مطمئن شویم؟

این کار تخصصی بوده و پیشنهاد می‌کنیم به یک فرد متخصص مجرب مراجعه کنید.

زیرا آنها با توجه به تجربه‌های خود و همچنین آگاهی دقیق از قیمت اجزا کولر گازی به شما آگاهی‌های لازم را می‌دهند.

توصیه: اگر کولر گازی شما گارانتی داشته و همچنین مدت زمان گارانتی آن باقی مانده است به آنها مراجعه کنید زیرا در این صورت با هزینه‌‌ی رایگان تعمیرات دستگاه شما را به طور کامل انجام می‌دهند.

بهترین کولرگازی